Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Mai multe despre cookie-uri.

Suport Tehnic

Suport Tehnic

Suport Tehnic

0339.103.881
0771.455.932
Service@InfoCalc.ro

Dacă ai cumpărat un echipament și ai nevoie de suport tehnic, te rugăm să completezi formularul din josul pagini, după care urmează să fii contactat telefonic de către un consultant.
Fără completarea formularului NU oferim support tehnic.
Atenție! Suportul tehnic oferit de către tehnicienii noștri este de bază, pentru setările avansate ale sistemelor trebuie să apelați la personal specializat în domeniu.
Condiții de Suport Tehnic
1. Suportul tehnic se oferă în intervalul 8:30 – 17:00 de luni până vineri.
2. Suportul tehnic se oferă doar dacă echipamentele folosite sunt achiziționate din oferta noastră.
3. Suportul tehnic se poate oferi în limita disponibilității. Astfel veți putea fi preluat de un consultant în maxim 24h-48h de la solicitarea dumneavoastră.
4. Suportul tehnic gratuit se oferă doar la prima instalare și durează maxim 15 minute.
5. Suportul tehnic se oferă doar pentru partea software. Nu oferim suport tehnic pentru conexiuni electrice sau montaje mecanice. Pentru acestea trebuie să apelați la un tehnician specializat.
6. Te rugăm să ții cont de faptul că sistemele de alarmă și de incendiu pot fi instalate doar de personal calificat. Pentru aceste produse nu putem oferi suport tehnic. De asemenea, nu oferim suport tehnic pentru videointerfoane, sisteme sonorizare, sisteme pontaj sau control acces.
7. Pentru suport tehnic trebuie să aveți cunostințe minime de folosire a calculatorului.
– Trebuie să stiți să descarcați un program de pe internet și să îl instalați pe calculatorul dumneavoastră<
– Trebuie să stiți să oferiți acces programului instalat în firewall.
– Trebuie să stiți parolă de la router-ul pe care se face instalarea. Dacă aveți un router primit gratis de la un operator de internet, acesta mai mult că sigur este blocat pentru configurări. În acest caz trebuie să apelezi la furnizorul tău de internet pentru deblocarea porturilor.
– Dacă în interiorul spațiului supravegheat aveți o situație atipică de configurație de rețea, nu vă putem oferi suport tehnic și trebuie să apelați la un specialist pentru a vă configura sistemul de supraveghere video.
8. Te ajutăm să iți configurezi GRATUIT sistemele de supraveghere video și alte sisteme de securitate achiziționate doar din oferta noastră. Nu este necesar să plătiți suplimentar pentru setarea DVR-ului la rețea sau alte aplicații de bază care se pot realiza de către operatorii noștri de suport tehnic telefonic și pe e-mail.

Pentru acest lucru este necesară rularea unui program pe calculatorul dumneavoastră, care să realizeze conexiunea la distanță și oferă operatorului nostru acces pe calculatorul dumneavoastră. Acest lucru nu afectează în nici un fel securitatea datelor dumneavoastră de pe calculatorul pe care se realizează accesul. Accesul nu se poate realiza decât cu acceptul dumneavoastră și doar cu datele de securizare a conexiunii.
Primul pas este să descărcați aplicația AnyDesk aplicație remote desktop. După descărcarea aplicației, este necesar să ne comunicați telefonic ID-ul dumneavoastră, cel din partea stângă, apoi trebuie să dați accept.
În acest moment, operatorul nostru va avea acces de la distanță pe calculatorul dumneavoastră pentru a putea realiza setările necesare funționării corecte a sistemului. După terminarea setărilor, operatorul nostru va închide sesiunea securizată de acces pe calculator, iar dumneavoastră puteți opta pentru dezinstalarea aplicației.

Formular Suport Tehnic