Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Mai multe despre cookie-uri.

Returnarea Produselor

Returnarea Produselor

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
1. Citește termenii și condițiile aflate în jusul paginii prin care se pot returna produsele.
2. Completează formularul de retur din josul paginii și aștepta să fii contactat de colegii noștrii pe mailul declarant de tine în formularul de retur.
3. Dacă ai primit confirmarea formularului de că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs pe cheltuiala dumneavoastră la adresa indicată de colegii noștri în răspuns.
4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur iar apoi trimite-ne numărul de AWB pe mail și specifică prin ce firmă de curierat ai trimis produsele . Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

Termeni și condiții de retur

• Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
• Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care întră în posesia fizică a produsului.
• În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) și ne rezervăm dreptul de a nu acceptă returul produselor.
• Cheltuielile de returnare sunt suportate de consummator și îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.
• Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.
• Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
• Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată recepționării pruduselor returnate de către Consumator. Societatea noastră va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor.
Condiții generale pentru returul produselor:
• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de ține și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai utilizat, astfel încât produsul să nu conțînă nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software. ( În cazul în care resetarea nu a fost efectuată înainte că produsul să ajungă la noi, se va reține din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, această suma reprezentând taxa de aducere a produsului la statusul de nou pe parte de software)
• Acceptăm returul produselor montate dar se va percepe o taxa între 10%-50% pentru fiecare element care trebuie înlocuit pentru a aduce produsul în starea de revanzare. Orice produs care are urme de uzură, lovituri, șocuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur. În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse sau să refuzăm returul acestora.
• Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
• Returul se face cu etichetele inițiale și cutia intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
• Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare și dacă produsele au licențe OEM activate.
• Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, preluarea va fi refuzată și coletul se va întoarce la destinație.
Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele
a. Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
b. Produsele care au licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețîn sisteme preinstalate)
c. Consumabile (acumulatori, mufe, cablu, adaptoare, cartușe de imprimantă etc)
d. Extensii de garanții etc.
f. Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urmă unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuării plății în avans.
DE REȚINUT
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigura-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se va acceptă returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.

FORMULAR retur