Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Mai multe despre cookie-uri.

Procedura Service

Procedură Service Reparații IT

– Pentru întocmirea corectă a devizului de reparație este necesar că echipamentul să fie lăsat în service pentru diagnoză.
– Diagnoză NU se efectuează pe loc, ea se efectuează în ordinea sosiri echipamentelor în service.
– Echipamentul este lăsat în service pe baza unei fișe și 95% sunt reparate într-un interval de 24-48 ore.
– În majoritatea cazurilor echipamentele sunt reparate în aceiași zi, după diagnosticare dacă nu necesită componenete speciale.
– Pentru echipamentele de tip laptop / tabletă este necesar să aduceți alimentatorul.
– După diagnosticare, te sunăm și îți vom prezența costurile aferente reparației.
– Reparația se realizează doar cu acordul clientului și te anunțăm de îndată ce echipamentul este reparat și gata de predare.
– Diagnosticarea se plătește doar dacă nu se acceptă reparația.
– Laboratorul nostru este dotat cu ultima generație de scule și echipamente pentru repararea și diagnosticarea defectelor la toate mărcile de echipamente IT comercializate în România.
– Diagnosticul, termenul de remediere și prețul reparației va fi comunicat telefonic. În cazul în care clientul nu dorește repararea echipamentului se va achita taxa de diagnoză.

TERMENI ȘI CONDIȚII DE PRELUARE ÎN SERVICE
S.C. InfoCalc Reparații S.r.l. nu solicită facturile de achiziție pentru licențele de programe software, componente de calculator și/sau periferice și/sau alte echipamente și subansamble și nu iși asumă responsabilitatea pentru potențialele fraude comise de clienții săi.
La preluarea în service Prestatorul completează modelul și caracteristicile echipamentului și datele de contact ale Beneficiarului, aceste date rămân confidențiale și Beneficiarul acceptă prin semnatură condițiile de preluare în service.
La predarea echipamentului către Beneficiar acesta prin semnatură, acceptă confirmarea serviciilor și Fișa de Service ține loc de comandă urmând că serviciile și/sau piesele folosite să fie facturate.
La predarea echipamentului către Beneficiar, acesta prin semnatură atestă funcționalitatea echipamentului.
La predarea echipamentului către Beneficiar, acesta prin semnatură declară că a primit echipamentul cu caracteristicile și configurația cu care a fost predat în service și orice reclamație privind piese/componente/subanasamble lipsă sau neconforme fiind nulă.
Prestatorul nu poate fi tras la răspundere și nu i se vor cere daune pentru eventualele defecte ce apar în urmă procesului de service precum :
– urme fizice mecanice sau chimice rezultate în urmă procesului de desfacere, deșurubare, decapsare pentru a interveni asupra echipamentului aflat în service;
– alte defecte nespecificate de beneficiar și constatate ulterior în service;
– alte defecte de fabricație și/sau proiectare apărute ulterior în service;
– alte defecte apărute ulterior după primirea echipamentului în service la diverse componete sau subansamble ale echipamentului aflat în service;
Prestatorul nu este răspunzator pentru eventualele pierderi de date, programe sau alte date software ce ar putea interveni în cazul reparaţiei echipamentelor, sarcina salvării datelor fiind responsabilitatea clientului. Dacă beneficiarul dorește în mod expres că salvarea de date să se facă de prestator acesta din urmă nu este răspunzător pentru eventualele omisiuni.
Prestatorul nu este răspunzător pentru utilizarea de software nelicenţiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service iar nefuncţionarea sau funcţionarea necorespunzătoare a echipamentului cade în exclusivitate în răspunderea beneficiarului.
Prestatorul nu utilizează software nelicenţiat sau din surse neautorizate pentru echipamentele aflate în service.
Nu răspundem de eventualele probleme de compatibilitate cu subansamblele achiziţionate de la alte firme. Deasemenea nu ne asumăm nici o răspundere pentru aceste subansamble ce nu corespund că performanţe cu specificaţiile producătorulu.

Produsele neridicate din service în termen de 30 de zile de la primirea acestuia în service vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare deșeuri.

diagnoza rapida

Timpul estimat pentru diagnoză este de 12-48 ore de la preluarea în service în funcție de natura defectului și de gradul de uzură al echipamentului.

piese

Avem o gama largă de piese uzuale pe stoc în depozitul nostru din Brăila, astfel timpul de reparație nu depășește 24-48 de ore în majoritatea cazurilor.

rapididatetegri

Majoritatea echipamentelor sunt reparate într-un interval de 24-48 ore dacă nu necesita piese sau subansamble speciale sau au defecte multiple.

gatantie

Toate piesele folosite beneficiază de garanție între 6 și 24 de luni în funcție de natura piesei respective. Manopera beneficiază de 3 luni garanție.