B-dul Dorobanților nr. 435
Bl. A1 - Parter - Brăila 810074
Luni - Vineri : 08:30-17:00
Sâmbăta - Duminica : Închis
B-dul Dorobanților nr. 435
Bl. A1 - Parter - Brăila 810074
Luni - Vineri : 08:30-17:00
Sâmbăta - Duminica : Închis
Timpul necesar pentru a realiza o diagnosticare este între 12 și 24 ore de la momentul în care echipamentul a fost preluat în service, în funcție de defectul în cauză.
Toate piesele utilizate în reparații beneficiază de garanție între 3 și 24 de luni, în funcție de tipul piesei. Manopera este acoperită de o garanție de 3 luni.
Dispunem de o varietate de piese uzuale în depozitul nostru din Brăila, astfel încât timpul de reparație nu durează mai mult de 24-48 de ore în majoritatea cazurilor.
În general, echipamentele sunt reparate în decurs de 12-24 de ore, cu condiția ca acestea să nu necesite piese sau subansamble speciale sau să aibă mai multe defecte
Procedura Service Detaliata
Despre noi
Alegând InfoCalc, beneficiezi de servicii de top în reparații echipamente, oferite de o echipă profesionistă, la prețuri corecte. Indiferent de problema IT cu care te confrunți, suntem aici pentru a oferi soluții rapide și eficiente. Contactează-ne astăzi pentru reparații echipamente IT și redobândește performanța optimă a dispozitivelor tale!
Da, putem oferi reparații la fața locului pentru anumite echipamente, însă, pentru o diagnosticare detaliată și completă, este recomandat ca echipamentul să fie adus în service. În funcție de complexitatea problemei și de gradul de ocupare al tehnicienilor, este posibil să fie necesară o analiză amănunțită care se poate realiza doar în laboratorul nostru pentru a asigura o reparație eficientă și corectă.
În cazul unei urgențe IT, vă oferim servicii rapide și eficiente pentru a rezolva problema cât mai repede posibil. Vă recomandăm să ne contactați imediat, iar echipa noastră de tehnicieni va evalua situația și va stabili cea mai rapidă soluție. În funcție de urgență, putem oferi suport telefonic, intervenție la distanță sau deplasare la fața locului, iar dacă este necesar, echipamentul poate fi adus la service pentru o diagnosticare și reparație completă.
Da, oferim diagnostic gratuit pentru echipamentele IT, cu condiția ca reparația să fie efectuată la service-ul nostru. În cazul în care echipamentul este de nereparat sau clientul decide să nu efectueze reparația, se va percepe o taxă pentru diagnosticare. Această abordare ne permite să acoperim costurile legate de evaluarea detaliată și timpul dedicat de tehnicienii noștri.
Pentru toate reparațiile efectuate la service-ul nostru, oferim o garanție care variază între 3 și 12 luni, în funcție de natura intervenției și de componentele utilizate. Garanția acoperă atât piesele înlocuite, cât și manopera efectuată, asigurându-vă că echipamentul va funcționa optim după reparație. În cazul apariției unor probleme în această perioadă, vom reevalua gratuit echipamentul și vom efectua reparațiile necesare, dacă acestea sunt legate de intervenția inițială.
Oferim mai multe opțiuni de plată pentru confortul clienților noștri. Puteți achita costurile reparațiilor în numerar la sediul nostru, prin transfer bancar sau cu cardul de debit/credit. În cazul companiilor sau instituțiilor, putem emite facturi proforma pentru plată ulterioară, în funcție de acordurile stabilite. Ne asigurăm că procesul de plată este cât mai flexibil și convenabil pentru fiecare client.